خدمات پس از فروش/AFTER SALE

پشتیبانی در میرماشین

میرماشین متعهد می‌شود خدمات پس از فروش دستگاه هایی را که به شما تقدیم کرده‌است را با افتخار بعهده بگیرد و برای این منظور ما در حال فراهم کردن بستری مناسب هستیم تا سرعت و کیفیت این خدمات را به صورت مستمر افزایش دهد. میرماشین در تمام طول فعالیت خود بارها و بارها ثابت کرده است که رفاه و رضایت مشتری جز لاینفک این شرکت بوده و هست.
با توجه به این مورد تا مدت ده سال در خصوص رفع هرگونه ایراد فنی و کارکرد دستگاه آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم هستیم.

  • ثبت در خواست

    در صورت هر گونه ایراد با تماس با واحد خدمات پس از فروش و ارسال اطلاعات مورد نیاز طبق فرآیند ذیل در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل پیش آمده خواهد شد.
    مشتری با تماس با واحد خدمات پس از فروش ، اطلاعات تکمیلی را توسط واتس اپ به شماره ارائه شده به ایشان ارسال می‌کند.

  • اطلاعات مورد نیاز

    اطلاعات شامل تصویر پلاک دستگاه که بر روی همه دستگاههای شرکت نصب شده و بیانگر اطلاعات کلی از سال تولید ، مدل و نوع دستگاه و با توجه به مدارک موجود در شرکت تمامی اطلاعات جزیی همان دستگاه در سامانه مشتریان موجود می‌باشد.
    سپس مشتری می‌بایست عکس ، فیلم و توضیح کاملی از عیب یا عدم کارکرد دستگاه برای ما ارسال نماید.

  • بررسی اولیه

    کارشناسان واحد عیب یابی موارد را بررسی کرده و در صورت لزوم در محل حاضر خواهند شد تا از بررسی دقیق سیستمها اطمینان حاصل کنند. بعد از انجام بازرسی ممکن است دستگاهها نیاز به سرویس دوره ای، تعویض قطعات مصرفی و یا تعمیر قطعات داشته باشند.

  • ارائه خدمات و رضایت مشتری

    اگر مواردی وجود داشته باشد که از طریق ارتباط آنلاین و آموزش به اپراتور مربوطه قابل حل باشد تیم میرماشین حتما شما را همراهی خواهد کرد در غیر این صورت تکنسین های ما در محل حاضر شده و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

محصولات میرماشین